Chatt som ökar kundnöjdheten
och genererar fler affärer

Jibber är chatt-tjänsten till alla hemsidor som gör skillnad. Vägled era besökare genom deras köp, använd chatten till marknadsföring och svara på frågor.

Hur Fungerar Det?

Funktioner och fördelar

Snabbsvar
Får ni ofta samma frågor från era besökare? Effektivisera arbetsflödet och spara tid genom att skapa färdiga fraser och svar på vanligt förekommande frågor.
Intern kommunikation
Med intern kommunikation chattar ni smidigt med era kollegor. Ni kan enkelt överföra chattkonversationer till rätt person i företaget direkt i dashboarden. Anteckningar och info om vem som hanterat ärendet gör att ni kan hålla er synkade i teamet.
Jibber App
Man ska inte behöva oroa sig för att missa viktiga konversationer bara för att datorn inte är nära till hands. Ha full koll på inkommande meddelanden även när du är på språng med Jibbers mobilapp för iOS och Android.
Automeddelande
Visa besökarna att ni finns. Med automeddelande så kan ni hälsa era besökare välkomna och anpassa meddelandet utifrån situation, sida eller tid på dygnet.
Statistik
Få bättre förståelse för hur ni använder er chatt med Översiktssidan i dashboarden. Där finner ni relevant information och statistik som kan användas för att optimera arbetsflödet, samt ge er en bild över hur ni interagerar med besökarna på er hemsida.
Besökarinformation
Lär er mer om era besökare. Besökarinformation ger en överblick om hur besökaren navigerar på er hemsida så att ni kan ge bästa service.
Historik & tagg-system
Ibland behöver man titta tillbaka på ett gammalt ärende. I systemet har ni full koll på tidigare konversationer och kan tagga dessa så att ni enkelt hittar dem vid ett senare tillfälle.
Autorespons
Det händer ibland att man sitter upptagen och inte kan svara omedelbart när en besökare skriver. Autorespons dyker då upp efter en viss tid och ber om kontaktuppgifter. Så att ni slipper oroa er för att tappa besökaren och kan återkomma så fort ni kan.
Skräddarsydd chatt
En chatt som passar er identitet ger ett tydligare intryck av att besökarna chattar med just ert företag. Ni kan enkelt anpassa chattens färger, språk och välkomstmeddelande till att bli en del av er hemsida.
FAQ
Avlasta kundtjänst med “Frequently-Asked-Questions”. Besökarna kan själva söka svar bland vanligt förekommande frågor, dygnet runt - även när ni inte är på plats och kan svara i chatten.
Gruppkanal
Behöver ni nå ut med information till hela teamet? I gruppkanalen kan ni enkelt dela idéer och chatta med alla medarbetare som har ett Jibber-konto.
Filer & dokument
Jibber gör det snabbt och smidigt att skicka filer och dokument direkt i chatten. Användare och besökare kan självklart göra detta via både desktop och mobil.
Formulär
Vill ni ha mer information om en besökare innan påbörjad chatt? Eller vill ni ändra chatten till ett kontaktformulär när ni är offline? Detta kan ni enkelt bestämma själva när ni använder Jibber.
Wordpress
För er som använder Wordpress till era hemsidor, har vi även ett wordpress-plugin!

Klicka här för att komma igång!